online casino singapore slot malaysia slot malaysia online casino singapore mega888

buy sibutramine online , buy sibutramine , sibutramine buy , sibutramine for sale, sibutramine online , buy sibutramine 15mg , sibutramine order online , sibutramine for sale online , sibutramine buy online , sibutramine buy online india , buy sibutramine online uk , buy sibutramine online usa , buy sibutramine 15mg online , buy sibutramine 15mg online uk , where can i buy sibutramine online , buy sibutramine uk , buy sibutramine australia , buy sibutramine 20mg uk https://buysibutramineonline2u.com/sibutramine price , sibutramine prices , sibutramine reviews , sibutramine tablets , sibutramine uk , sibutramine capsules , sibutramine pills , sibutramine canada , sibutramine in canada , where to buy sibutramine , sibutramine effects , sibutramine results , sibutramine pills for sale , sibutramine 15 mg for sale , where can i buy sibutramine , sibutramine thailand , order sibutramine , sibutramine buy uk , sibutramine before and after , sibutramine 15mg reviews , sibutramine uk buy , sibutramine diet pills , sibutramine diet pills for sale , sibutramine for weight loss , sibutramine weight loss , sibutramine singapore

Інформація про роботу із звернення громадян

Закон України “Про звернення громадян”

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян за період з 1 липня по 30 вересня 2021 року

Звідки надійшли звернення Кількість звернень З них Кількість громадян, що звернулися
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Від громадян поштою 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Від громадян на особистому прийомі 16 0 0 0 0 0 16 0 16 0 0 0 0 0 0 0 16
Через уповноважену особу 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Через органи влади 26 0 0 0 0 0 26 0 0 0 26 0 0 0 0 0 26
             з них від КМУ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Через засоби масової інформації 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Від інших органів, установ організацій 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Разом 42 0 0 0 0 0 42 0 16 0 26 0 0 0 0 42
1. Колективних; 2. Повторних; 3. Від героїв, інвалідів ВВВ; 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки; 5. Пропозиції; 6. Заяви, клопотання; 7. Скарги; 8. Вирішено позитивно; 9. Відмовлено у задоволенні; 10. Дано роз’яснення; 11. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України “Про звернення громадян”; 12. Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян”; 13. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України “Про звернення громадян»; 14. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів; 15. У стадії розгляду.

 

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян за період з 1 січня по 30 червня 2021 року

Звідки надійшли звернення Кількість звернень З них Кількість громадян, що звернулися
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Від громадян поштою 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Від громадян на особистому прийомі 35 0 0 0 0 0 0 0 35 0 0 0 0 0 0 0 35
Через уповноважену особу 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Через органи влади 37 0 0 0 0 0 0 0 0 0 37 0 0 0 0 0 37
             з них від КМУ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Через засоби масової інформації 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Від інших органів, установ організацій 6 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Разом 72 0 0 0 0 0 0 0 35 0 37 0 0 0 0 72
1. Колективних; 2. Повторних; 3. Від героїв, інвалідів ВВВ; 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки; 5. Пропозиції; 6. Заяви, клопотання; 7. Скарги; 8. Вирішено позитивно; 9. Відмовлено у задоволенні; 10. Дано роз’яснення; 11. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України “Про звернення громадян”; 12. Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян”; 13. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України “Про звернення громадян»; 14. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів; 15. У стадії розгляду.

 

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян за період з 1 жовтня по 31 грудня 2020 року

 

Звідки надійшли звернення Кількість звернень З них Кількість громадян, що звернулися
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Від громадян поштою 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Від громадян на особистому прийомі 24 0 0 0 0 0 24 0 24 0 0 0 0 0 0 0 24
Через уповноважену особу 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Через органи влади 44 0 0 0 0 0 44 0 0 0 44 0 0 0 0 0 44
             з них від КМУ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Через засоби масової інформації 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Від інших органів, установ організацій 3 0 0 0 0 0 3 0 0 0 3 0 0 0 0 0 3
Разом 71 0 0 0 0 0 71 0 24 0 47 0 0 0 0 0 71
1. Колективних; 2. Повторних; 3. Від героїв, інвалідів ВВВ; 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки; 5. Пропозиції; 6. Заяви, клопотання; 7. Скарги; 8. Вирішено позитивно; 9. Відмовлено у задоволенні; 10. Дано роз’яснення; 11. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України “Про звернення громадян”; 12. Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян”; 13. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України “Про звернення громадян»; 14. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів; 15. У стадії розгляду.

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян за період з 1 липня по 30 вересня 2020 року

Звідки надійшли звернення Кількість звернень З них Кількість громадян, що звернулися
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Від громадян поштою 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Від громадян на особистому прийомі 35 0 0 0 0 0 35 0 24 0 11 0 0 0 0 0 35
Через уповноважену особу 1 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1
Через органи влади 24 0 0 0 0 0 24 0 0 3 15 0 0 0 0 6 24
             з них від КМУ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Через засоби масової інформації 1 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Від інших органів, установ організацій 6 0 0 0 0 0 6 0 0 0 6 0 0 0 0 0 6
Разом 67 0 0 0 0 0 67 1 24 3 33 0 0 0 0 6 67
1. Колективних; 2. Повторних; 3. Від героїв, інвалідів ВВВ; 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки; 5. Пропозиції; 6. Заяви, клопотання; 7. Скарги; 8. Вирішено позитивно; 9. Відмовлено у задоволенні; 10. Дано роз’яснення; 11. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України “Про звернення громадян”; 12. Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян”; 13. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України “Про звернення громадян»; 14. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів; 15. У стадії розгляду.

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян за період з 1 квітня по 30 червня 2020 року

Звідки надійшли звернення Кількість звернень З них Кількість громадян, що звернулися
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Від громадян поштою 3 1 0 0 0 0 3 0 3 0 0 0 0 0 0 0 3
Від громадян на особистому прийомі 78 0 0 0 0 0 78 0 76 0 0 0 0 0 0 2 78
Через уповноважену особу 5 0 0 0 0 0 5 0 5 0 0 0 0 0 0 0 5
Через органи влади 30 0 0 0 0 0 30 0 25 0 0 0 0 0 0 5 30
             з них від КМУ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Через засоби масової інформації 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Від інших органів, установ організацій 9 0 0 0 0 0 9 1 8 0 0 0 0 0 0 1 9
Разом 125 1 0 0 0 0 125 1 117 0 0 0 0 0 0 8 125
1. Колективних; 2. Повторних; 3. Від героїв, інвалідів ВВВ; 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки; 5. Пропозиції; 6. Заяви, клопотання; 7. Скарги; 8. Вирішено позитивно; 9. Відмовлено у задоволенні; 10. Дано роз’яснення; 11. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України “Про звернення громадян”; 12. Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян”; 13. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України “Про звернення громадян»; 14. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів; 15. У стадії розгляду.