Моніторинг виконання технічних умов

21 травня спеціалістами Регіонального офісу водних ресурсів у Полтавській області здійснено моніторинг виконання технічних умов, наданих  Службі автомобільних доріг у Полтавській області на проведення інженерних робіт на землях водного фонду по об’єкту «Капітальний ремонт моста через річку Псел на км 74+827 автомобільної дороги державного значення Р-42 Лубни-Миргород-Опішня с.Баранівка Миргородського району Полтавської області».

Технічні умови розроблено згідно будівельних норм і правил, вимог Водного та Земельного кодексів України, інших законодавчих актів. Технічними умовами передбачені заходи для мінімізації  негативного впливу на навколишнє природне середовище, недопущення забруднення, засмічення річки, підтоплення прилеглих територій, недопущення пересипки ґрунтом та звуження русла річки. Крім того, необхідно оцінити вплив усього комплексу споруд на територіях, розташованих вище і нижче створу моста за течією при проведенні робіт по капітальному ремонту існуючого моста, будівництву тимчасового моста через річку та технологічних під’їздів.

Нижче по течії від створу моста розташовані об’єкти спеціального водокористування: гідроенергетики, зрошення земель, зокрема на віддалі  45 м від існуючого моста через р. Псел розташована насосна станція №1 Куйбишівської зрошувальної системи. Під час ліквідаційних робіт із прибирання будівельного сміття, екскаваторної розробки тимчасових насипів, монтажних, технологічних майданчиків та доріг важливою умовою є необхідність проведення поглиблення (очистки від замулення) можливих замулених ділянок русла річки та лівого берега біля всмоктуючих трубопроводів та їх рибозахисних пристроїв парасольчатого типу під водою засобами гідромеханізації.

Службою автомобільних доріг враховано технічні умови, надані Офісом. Не допускається пересипка ґрунтом та звуження річки Псел. Будівельні майданчики та майданчики для стоянки будівельної техніки і автотранспорту, складування будівельних матеріалів розміщені за межами прибережних захисних смуг річки. Будівництво тимчасового мосту здійснюється з використанням плавзасобів – понтонів та плашкоутів. Забруднення території ПЗС відходами будівельних матеріалів, сміттям, паливно-мастильними матеріалами не виявлено.