2022-й рік

Код ДК 021:2015-50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (технічне обслуговування, ремонт, електротехнічні випробування обладнання)

(17.03.2022) 

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1 Назва предмета закупівлі Код ДК 021:2015-50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (технічне обслуговування, ремонт, електротехнічні випробування обладнання)
2 Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
2 Вид процедури Відкриті торги
3 Ідентифікатор закупівлі UA-2022-03-10-0015526-a
4 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Взято за основу Дефектні акти огляду об’єктів.
5 Обґрунтування розміру бюджетного призначення Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до бюджетної програми на 2022 рік за КПКВК 2707050 “Експлуатація державного водогосподарського комплексу та управління водними ресурсами”. КЕКВ «Оплата послуг (крім комунальних)»
6 Очікувана вартість предмета закупівлі 695 000,00 грн з ПДВ
7 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.

Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі. (Здійснено розрахунок згідно дефектних актів огляду об’єктів).

 


 

 

Теплова енергія

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (17.02.2022) (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1 Назва предмета закупівлі Теплова енергія
2 Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов`язана продукція
2 Вид процедури Переговорна процедура
3 Ідентифікатор закупівлі UA-2022-02-17-006028-b
4 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Переговорна процедура за предметом закупівлі – теплова енергія (ДК 021:2015:09320000-8:Пара, гаряча вода, та пов’язана продукція) для Регіонального офісу водних ресурсів у Полтавській області в 2022 році застосовується на підставі п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» – відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Постачальником теплової енергії є ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго». Обґрунтування (Теплова енергія для бюджетних установ) з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури: Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про природні монополії» від 20.04.2000 № 1682-III регулюється діяльність суб’єктів природних монополій у таких сферах: транспортування теплової енергії. Відповідно до частини 2 статті 5 Закону України «Про природні монополії» від 20.04.2000 №1682-III зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формується національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, у яких діють суб’єкти природних монополій,-національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій. Відповідно до ч. 2 ст. 5 Закону України «Про природні монополії» визначено, що зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України. Розпорядженням АКМУ від 28.11.2012 р. № 874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій» затверджено «Порядок складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій», який розміщується на офіційному веб – сайті АКМУ щомісяця до 20 числа (п.7 цього «Порядку»). Згідно даних з веб-сайту АКМУ (http://www.amc.gov.ua) ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» є суб’єктом природних монополій Полтавської області з транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами і занесене до Зведеного переліку суб’єктів природних монополій за № 410 (станом на 31.12.2021р). Інформацією, що міститься у Ліцензійному реєстрі Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, встановлено, що ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго має ліцензію на проведення господарської діяльності надання послуг з постачання теплової енергії та постачання гарячої води. Технічні комунікації адміністративної будівлі Регіонального офісу водних ресурсів у Полтавській області під’єднані виключно до технічних комунікацій теплової мережі ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго. Таким чином Регіональний офіс водних ресурсів у Полтавській області має об’єктивні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі з визначеного предмету закупівлі: теплова енергія (ДК021:2015: 09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, згідно п. 2. ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIIІ зі змінами, а саме: відсутність конкуренції з технічних причин, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником.
5 Обґрунтування розміру бюджетного призначення Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до бюджетної програми на 2022 рік за КПКВК 2707050 “Експлуатація державного водогосподарського комплексу та управління водними ресурсами”. КЕКВ «Оплата теплопостачання»
6 Очікувана вартість предмета закупівлі 785 288,36 грн з ПДВ
7 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Частиною першою статті 40 Закону передбачено, що замовник проводить переговори щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з учасником процедури закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена шляхом проведення переговорів з постачальником та узгодження ціни відповідно до статті 40 Закону з урахуванням фактичних обсягів закупівлі теплової енергії Регіонального офісу водних ресурсів у Полтавській області.

Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води (код згідно ДК 021:2015-09320000-8-пара, гаряча вода та повязана продукція)

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (17.02.2022) (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1 Назва предмета закупівлі Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води (код згідно ДК 021:2015-09320000-8-пара, гаряча вода та пов’язана продукція)
2 Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
2 Вид процедури Переговорна процедура
3 Ідентифікатор закупівлі UA-2022-02-17-003299-b
4 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Переговорна процедура закупівлі – пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води (код згідно ДК 021:2015:09320000-8:Пара, гаряча вода, та пов’язана продукція) для Регіонального офісу водних ресурсів у Полтавській області (Об’єднаної територіальної дільниці зрошувальних та осушувальних систем за адресою: м. Кременчук, вул. Цілиноградська, 8) у 2022 році застосовується на підставі п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» – відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Постачальником теплової енергії є Комунальне підприємство  «Теплоенерго» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області. Обґрунтування (Теплова енергія для бюджетних установ) з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури: Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про природні монополії» від 20.04.2000 № 1682-III регулюється діяльність суб’єктів природних монополій у таких сферах: транспортування теплової енергії. Відповідно до частини 2 статті 5 Закону України «Про природні монополії» від 20.04.2000 №1682-III зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формується національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, у яких діють суб’єкти природних монополій,-національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій. Відповідно до ч. 2 ст. 5 Закону України «Про природні монополії» визначено, що зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України. Розпорядженням АКМУ від 28.11.2012 р. № 874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій» затверджено «Порядок складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій», який розміщується на офіційному веб – сайті АКМУ щомісяця до 20 числа (п.7 цього «Порядку»). Згідно даних з веб-сайту АКМУ (http://www.amc.gov.ua) Комунальне підприємство  «Теплоенерго» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області є суб’єктом природних монополій Полтавської області з транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами і занесене до Зведеного переліку суб’єктів природних монополій за № 392 (станом на 31.12.2021р). Інформацією, що міститься у Ліцензійному реєстрі Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, встановлено, що КП  «Теплоенерго»  має ліцензію на проведення господарської діяльності надання послуг з постачання теплової енергії та постачання гарячої води. Таким чином, відповідно до технічних умов  КП «Теплоенерго»  є постачальником теплової енергії для Об’єднаної територіальної дільниці зрошувальних та осушувальних систем за адресою м. Кременчук, вул. Цілиноградська, 8 Регіонального офісу у Полтавській області та має об’єктивні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі з визначеного предмету закупівлі: постачання пари та гарячої води (код згідно ДК 021:2015:09320000-8:Пара, гаряча вода, та пов’язана продукція), згідно п. 2. ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIIІ зі змінами, а саме: відсутність конкуренції з технічних причин, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником.
5 Обґрунтування розміру бюджетного призначення Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до бюджетної програми на 2022 рік за КПКВК 2707050 “Експлуатація державного водогосподарського комплексу та управління водними ресурсами”. КЕКВ «Оплата теплопостачання»
6 Очікувана вартість предмета закупівлі 137 300,00 грн з ПДВ
7 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Частиною першою статті 40 Закону передбачено, що замовник проводить переговори щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з учасником процедури закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена шляхом проведення переговорів з постачальником та узгодження ціни відповідно до статті 40 Закону з урахуванням фактичних обсягів закупівлі теплової енергії Регіонального офісу водних ресурсів у Полтавській області.

Бензин А-92, дизельне паливо, нафтовий газ скраплений, код ДК 021:2015-09130000-9-Нафта і дистиляти

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1 Назва предмета закупівлі Бензин А-92, дизельне паливо, нафтовий газ скраплений, код ДК 021:2015-09130000-9-Нафта і дистиляти

2 Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
2 Вид процедури Відкриті торги
3 Ідентифікатор закупівлі UA-2022-02-08-005572-b
4 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Бензин А-92  повинен відповідати стандартам ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 927 Дизельне паливо повинно відповідати Технічному регламенту та вимогам стандарту ДСТУ 7688:2015 ПАЛИВО ДИЗЕЛЬНЕ ЄВРО та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 927 Нафтовий газ скраплений повинен відповідати стандарту ДСТУ EN 589:2017
5 Обґрунтування розміру бюджетного призначення Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до бюджетної програми на 2022 рік за КПКВК 2707050 “Експлуатація державного водогосподарського комплексу та управління водними ресурсами”. КЕКВ «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар»
6 Очікувана вартість предмета закупівлі 1 004860,00 грн з ПДВ
7 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.

ПОСЛУГИ ІЗ ПЕРЕТІКАНЬ РЕАКТИВНОЇ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1
Назва предмета закупівлі
Послуги із перетікань реактивної електричної енергії
2 Код за Єдиним закупівельним словником:
ДК 021:2015:65310000-9: Розподіл електричної енергії
2 Вид процедури Переговорна процедура
3 Ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-26-002669-b
4 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені в пункті 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відсутність конкуренції з технічних причин, внаслідок чого товар може бути поставлено виключно певним суб’єктом господарювання. Акціонерне товариство «Полтаваобленерго» займає монопольне (домінуюче) становище на ринку постачання послуг з розподілу електричної енергії/послуги із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії в межах мереж, що ним експлуатуються на території, в тому числі на території Полтавської області та є єдиним можливим оператором системи розподілу/перетікання реактивної енергії (якому немає конкуренції чи альтернативи, в тому числі з технічних причин) споживачам, мережі електропостачання яких приєднані до його мереж. Відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг, від 16.11.2018 № 1442 Про видачу Акціонерному товариству «Полтаваобленерго» ліцензії з розподілу електричної енергії, видано ліцензію на право провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії за регульованим тарифом у межах місць провадження господарської діяльності, а саме на території Полтавської області в межах розташування системи розподілу електричної енергії з 01.01.2019 року. Згідно зведеного переліку суб’єктів природних монополій, розміщеного на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України www.аmc.gov.ua станом на 31.12.2021р. (запис № 73) Акціонерне товариство “Полтаваобленерго” (ідентифікаційний код – 00131819), місцезнаходження: вул. Старий Поділ, 5, м. Полтава, 36022) є суб’єктом природної монополії з розподілу електричної енергії на території Полтавської області. Таким чином, відсутня конкуренція з технічних причин на закупівлю послуги із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії (за кодом ДК 021:2015 «65310000-9 Розподіл електричної енергії»).
5 Обґрунтування розміру бюджетного призначення Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до бюджетної програми на 2022 рік за КПКВК 2707050 “Експлуатація державного водогосподарського комплексу та управління водними ресурсами”. КЕКВ «Оплата електричної енергії»
6 Очікувана вартість предмета закупівлі 180 000,00 грн з ПДВ
7 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Частиною першою статті 40 Закону передбачено, що замовник проводить переговори щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з учасником процедури закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена шляхом проведення переговорів з постачальником  та узгодження ціни відповідно до статті 40 Закону з урахуванням фактичних обсягів отриманих послуг із перетікань реактивної електричної енергії Регіонального офісу водних ресурсів у Полтавській області.

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1 Назва предмета закупівлі
Послуги із перетікань реактивної електричної енергії
2 Код за Єдиним закупівельним словником:
ДК 021:2015:65310000-9: Розподіл електричної енергії
2 Вид процедури Переговорна процедура
3 Ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-26-004293-b
4 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені в пункті 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відсутність конкуренції з технічних причин, внаслідок чого товар може бути поставлено виключно певним суб’єктом господарювання. Акціонерне товариство «Полтаваобленерго» займає монопольне (домінуюче) становище на ринку постачання послуг з розподілу електричної енергії/послуги із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії в межах мереж, що ним експлуатуються на території, в тому числі на території Полтавської області та є єдиним можливим оператором системи розподілу/перетікання реактивної енергії (якому немає конкуренції чи альтернативи, в тому числі з технічних причин) споживачам, мережі електропостачання яких приєднані до його мереж. Відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг, від 16.11.2018 № 1442 Про видачу Акціонерному товариству «Полтаваобленерго» ліцензії з розподілу електричної енергії, видано ліцензію на право провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії за регульованим тарифом у межах місць провадження господарської діяльності, а саме на території Полтавської області в межах розташування системи розподілу електричної енергії з 01.01.2019 року. Згідно зведеного переліку суб’єктів природних монополій, розміщеного на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України www.аmc.gov.ua станом на 31.12.2021р. (запис № 73) Акціонерне товариство “Полтаваобленерго” (ідентифікаційний код – 00131819), місцезнаходження: вул. Старий Поділ, 5, м. Полтава, 36022) є суб’єктом природної монополії з розподілу електричної енергії на території Полтавської області. Таким чином, відсутня конкуренція з технічних причин на закупівлю послуги із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії (за кодом ДК 021:2015 «65310000-9 Розподіл електричної енергії»).
5 Обґрунтування розміру бюджетного призначення Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до бюджетної програми на 2022 рік за КПКВК 2707050 “Експлуатація державного водогосподарського комплексу та управління водними ресурсами”. КЕКВ «Оплата електричної енергії»
6 Очікувана вартість предмета закупівлі 13 000,00 грн з ПДВ
7 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Частиною першою статті 40 Закону передбачено, що замовник проводить переговори щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з учасником процедури закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена шляхом проведення переговорів з постачальником та узгодження ціни відповідно до статті 40 Закону з урахуванням фактичних обсягів отриманих послуг із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії Регіонального офісу водних ресурсів у Полтавській області.

 

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1
Назва предмета закупівлі
Послуги із перетікань реактивної електричної енергії
2 Код за Єдиним закупівельним словником:
ДК 021:2015:65310000-9: Розподіл електричної енергії
2 Вид процедури Переговорна процедура
3 Ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-27-002036-b
4 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені в пункті 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відсутність конкуренції з технічних причин, внаслідок чого товар може бути поставлено виключно певним суб’єктом господарювання. Акціонерне товариство «Полтаваобленерго» займає монопольне (домінуюче) становище на ринку постачання послуг з розподілу електричної енергії/послуги із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії в межах мереж, що ним експлуатуються на території, в тому числі на території Полтавської області та є єдиним можливим оператором системи розподілу/перетікання реактивної енергії (якому немає конкуренції чи альтернативи, в тому числі з технічних причин) споживачам, мережі електропостачання яких приєднані до його мереж. Відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг, від 16.11.2018 № 1442 Про видачу Акціонерному товариству «Полтаваобленерго» ліцензії з розподілу електричної енергії, видано ліцензію на право провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії за регульованим тарифом у межах місць провадження господарської діяльності, а саме на території Полтавської області в межах розташування системи розподілу електричної енергії з 01.01.2019 року. Згідно зведеного переліку суб’єктів природних монополій, розміщеного на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України www.аmc.gov.ua станом на 31.12.2021р. (запис № 73) Акціонерне товариство “Полтаваобленерго” (ідентифікаційний код – 00131819), місцезнаходження: вул. Старий Поділ, 5, м. Полтава, 36022) є суб’єктом природної монополії з розподілу електричної енергії на території Полтавської області. Таким чином, відсутня конкуренція з технічних причин на закупівлю послуги із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії (за кодом ДК 021:2015 «65310000-9 Розподіл електричної енергії»).
5 Обґрунтування розміру бюджетного призначення Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до бюджетної програми на 2022 рік за КПКВК 2707050 “Експлуатація державного водогосподарського комплексу та управління водними ресурсами”. КЕКВ «Оплата електричної енергії»
6 Очікувана вартість предмета закупівлі 3 000,00 грн з ПДВ
7 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Частиною першою статті 40 Закону передбачено, що замовник проводить переговори щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з учасником процедури закупівлі Очікувана вартість предмета закупівлі визначена шляхом проведення  переговорів з постачальником та узгодження ціни відповідно до статті 40 Закону з урахуванням фактичних обсягів отриманих послуг із перетікань реактивної електричної енергії Регіонального офісу водних ресурсів у Полтавській області.

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1 Назва предмета закупівлі
Послуги із перетікань реактивної електричної енергії
2 Код за Єдиним закупівельним словником:
ДК 021:2015:65310000-9: Розподіл електричної енергії
2 Вид процедури Переговорна процедура
3 Ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-27-002661-b
4 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені в пункті 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відсутність конкуренції з технічних причин, внаслідок чого товар може бути поставлено виключно певним суб’єктом господарювання. Акціонерне товариство «Полтаваобленерго» займає монопольне (домінуюче) становище на ринку постачання послуг з розподілу електричної енергії/послуги із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії в межах мереж, що ним експлуатуються на території, в тому числі на території Полтавської області та є єдиним можливим оператором системи розподілу/перетікання реактивної енергії (якому немає конкуренції чи альтернативи, в тому числі з технічних причин) споживачам, мережі електропостачання яких приєднані до його мереж. Відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг, від 16.11.2018 № 1442 Про видачу Акціонерному товариству «Полтаваобленерго» ліцензії з розподілу електричної енергії, видано ліцензію на право провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії за регульованим тарифом у межах місць провадження господарської діяльності, а саме на території Полтавської області в межах розташування системи розподілу електричної енергії з 01.01.2019 року. Згідно зведеного переліку суб’єктів природних монополій, розміщеного на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України www.аmc.gov.ua станом на 31.12.2021р. (запис № 73) Акціонерне товариство “Полтаваобленерго” (ідентифікаційний код – 00131819), місцезнаходження: вул. Старий Поділ, 5, м. Полтава, 36022) є суб’єктом природної монополії з розподілу електричної енергії на території Полтавської області. Таким чином, відсутня конкуренція з технічних причин на закупівлю послуги із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії (за кодом ДК 021:2015 «65310000-9 Розподіл електричної енергії»).
5 Обґрунтування розміру бюджетного призначення Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до бюджетної програми на 2022 рік за КПКВК 2707050 “Експлуатація державного водогосподарського комплексу та управління водними ресурсами”. КЕКВ «Оплата електричної енергії»
6 Очікувана вартість предмета закупівлі 4 000,00 грн з ПДВ
7 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Частиною першою статті 40 Закону передбачено, що замовник проводить переговори щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з учасником процедури закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена шляхом проведення переговорів з постачальником та узгодження ціни відповідно до статті 40 Закону з урахуванням фактичних обсягів отриманих послуг із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії Регіонального офісу водних ресурсів у Полтавській області.